המלצות לבינג' בנטפליקס



ואיזו דרך נעימה יותר להעביר איתה את סגר הקורונה מאשר צפייה בינג'ית בסטרימינג המוביל בעולם המביא לנו שלל אפשרויות לכל הטעמים ולכל כיוון אפשרי מכל רחבי תבל:

 

החל ממיני סדרות כמו: "המורדת UNORTHODOX " בכיכובה המעולה של שירה האס שלנו המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של דבורה פלדמן באותו השם המגולל את סיפורה של אישה בת 19 מחסידות סאטמר בשם אסתר שפירו הבורחת מנישואיה המסודרים בשידוך ומקהילתה החרדית בשכונת ויליאמסבורג ברובע ברוקלין שבניו יורק. שפירו עוברת לברלין – שם גרה אימה שעזבה אותה ואת הקהילה כשהיא הייתה בת שלוש.
בברלין, מנסה אסתי לנווט את חייה החילוניים החדשים ולקחת שיעורים בקונסרבטוריון למוזיקה ומתחברת שם עם כמה צעירים ואף מתאהבת באחד מהם. בעלה, ינקי שמגלה בינתיים מגלה כי אסתי בהריון ממנו, נוסע לברלין בעקבותיה ביחד עם בן דודו, כדי לנסות למצוא אותה ולהחזיר אותה אליו ואל הקהילה.

 

עוד מומלצת המיני סדרה הבריטית בת השישה פרקים, "שומר ראש BODYGUARD", בכיכובו של ריצ'ארד מיידן שאף זכה בפרס גלובוס הזהב על תפקידו, ומספרת את קורותיו של סמל המשטרה דייוויד באד, חייל לשעבר בצבא הבריטי הסובל מהפרעת דחק פוסט-טראומטית ועובד כעת כקצין אבטחה בפיקוד האבטחה של משטרת המרופולין בלונדון. הוא נשלח לאבטח את מזכירת הפנים השאפתנית ג'וליה מונטגיו, המייצגת עבורו את כל מה שהוא מתעב בפוליטיקה.

 

 

 

** בריטניה:

סדרות מעולות כמו: "הכתר THE CROWN המשובח עם 3 עונות (מתוך החמש המתוכננות) המגולל את סיפורה של המלכה אליזבת' השנייה מרגע נישואיה לפיליפ ועד היום. עד כה גילמו את המלכה קלייר פוי בשתי העונות הראשונות שאף זכתה בפרסים על כך ועתה החליפה אותה אוליבינ קולמן שקטפה תשבוחות ופרסים על תפקידה.
זוהי סדרת הדרמה היקרה ביותר שהופקה על ידי נטפליקס בעונתה הראשונה עם השקעה של 100 מיליון לי"שט ושזכתה באינספור פרסים והערכה בכל בעולם.
מעבר לשחזור התקופתי, לכתיבה המשובחת ולמשחק היוצא מן הכלל של אנסמבל השחקנים כולו, יש בה מין העומק והירידה לפרטים באופן בו לא נעשה עד כה על המתרחש בין כותלי בית המלוכה.

עוד סדרה ראויה היא "אדם זר THE STRANGR" המבוססת על ספרו באותו השם של סופר המתח, הרלן קובן ומגוללת את מה שקורה כאשר זרה מוחלטת ניגשת לאדם פרייס, אדם בעל משפחה מושלמת לכאורה, ומספרת לו סוד מפתיע על אשתו. הוא מחליט לצאת לחפש תשובות ושוקע בתעלומה סבוכה הממוטטת את חייו המושלמים.
כרגע זמינה לצפייה העונה הראשונה אך המפיקים הודיעו על ההכנות להמשכה.

 

וגם דרמת ספורט תקופתית הסטורית על ראשית ימי הכדורגל, "המשחק האנגלי THE ENGLISH GAME " על מקורות הכדורגל המודרני באנגליה.
הסדרה עוקבת אחר אתלטים ועובדי מפעלים המגיעים משלל מעמדות החברה כדי להקים את הספורט הפופולרי ביותר בעולם.

 

 

 

 

** ספרד:

"בית הנייר" חזרה עם עונה רביעית ושווה.
הסדרה שאינה דוברת אנגלית הנצפית ביותר בנטפליקס מעולם המספרת על מהלכו של שוד במטבעה המלכותית של ספרד.
העונות עוקבות אח האתגרים העומדים בפני השודדים, הפרופסור שתיכנן ושולט על הכל, המשטרה שמנסה לפענח ולתפוס את החבורה ויחסי הגומלין בין כולם.

 

סדרת המתח ELITE המתרחשת בבית ספר תיכון יוקרתי ועוקבת אחר חבורה של צעירים המסתבכים במעשי פשע ובעניינים של הלב. 3 עונות דינאמיות של הורמונים ופשיעה.

 

ומכאן לגרסה הספרדית ל"כתום זה השחור החדש" (שגם היא מומלצת לכשעצמה), LOCKED UP בארבע עונות נוקבות, אלימות ונשיות כאחד.

 

"נערות הכבלים CABLE GIRLS" סדרה תקופתית מעניינת הכוללת 5 עונות המתרחשת על רקע פרקים חשובים בהסטוריה של ספרד של ראשית המאה ה – 20 באמצעות החברת הנוצרת בין קבוצת נשים המתחילות דרכן כטלפניות אך מתקדמות למחוזות שלא תיארו לעצמן.

 

 

 

 

** ארה"ב:

 

"OZARK" המעולה בכיכובו של ג"יסון בייטמן בתפקיד מחץ על יועץ פיננסי הגורר את משפחתו משיקגו להרי האוזרק במיזורי – שם הוא חייב 500 מיליון דולר בתוך 5 שנים כדי לרצות ברון סמים.

 

ואיך לא : "מדריך לרוצח" HOW TO GET AWAY WITH MURDER בכיכובה של ויולה דייויס בתפקיד הטוב ביותר שלה על המסך עד כה.
פרופסורית למשפטים באוניברסיטה יוקרתית בפילדלפיה מסתבכת בפרשיית פשע וגוררת את תלמידיה המצטיינים העובדים אצלה לתוך סחרור מטורף של אירועים וסיכונים.
דיוויס זכתה על תפקידה זה בפרס האמי לשחקנית ראשית מצטיינת בסדרת דרמה ובשני פרסי סאג על ביצוע מצטיין בסדרת דרמה. הסדרה זכתה לתואר תוכנית הטלוויזיה של השנה על ידי מכון הסרטים האמריקני ובפרסים נוספים על מצוינות.

 

** צרפת:

ולמי שמעוניין באינטריגות והסטוריה מבית המלוכה בצרפת, מוזמן לעשות בינג' של 3 עונות לדרמה התקופתית הסוערת, "ורסאי VERSAILLES".

 

 

צפייה מהנה ומושכלת !!!