המלצות צפייה לפסטיבל הסרטים של חיפה 2017



* "צ'רצ'יל" (בריטניה) בכיכובו של בריאן קוקס, אורח הכבוד של הפסטיבל השנה.

* "מרג'ורי פריים" (ארה"ב) בכיכובם של ג'ון האם, ג'ינה דייויס וטים רובינס

* "גוגן" (צרפת) בכיכובו של וינסנט קאסל

* "קשת" (צרפת – איטליה) של האחים טביאני

* "בזמנים של אור דועך" (גרמניה) בכיכובו של ברונו גנץ

* "על גוף ונפש" (הונגריה) של אילדיקו אניידי

* "ביתו של המשנה למלך" (בריטניה – הודו) בכיכובם של: יו בונוויל, ג'יליאן אנדרסון ומייקל גמבון.

* "סיפורים על אהבה שלא מן העולם" (איטליה) של פרנצ'סקה קומנצ'יני

* "אמה" (איטליה – שוויץ) בכיכובה של ולריה גולינו

* "הכאב" (צרפת – בלגיה) בכיכובם של: מלאני טיירי, בנואה מז'ימל, בנז'מין ביולה, שולמית אדר

* "קולומבוס" (ארה"ב) של קוגונדה

* "לאהוב את וינסנט" (בריטניה – פולין) – סרט הקולנוע הראשון המשלב אנימציה מציורי שמן. כל אחד מ- 62,450 הפריימים של הסרט הוא ציור שמן שצויר על ידי יותר מ – 100 ציירים, ויחד עם המכתבים שכתב הם מספרים את סיפור חייו המדהים וסיפור מותו המסתורי.

* "מה קרה ליום שני?" – דיסטופיה המוגשת כסרט מדע בדיוני מקורי ואלים עם קאסט נוצץ בראשות נומי ראפאס, המגלמת מס' דמויות ולצידה: ווילם דפו וגלן קלוז.

* "אמה" – דרמה רומנטית איטלקית של סילביו סולדיני בכיכובה של ולריה גולינו

* "ארוחת הערב" – אורן מוברמן מביים צוות משובח של שחקנים (ריצ'ארד גיר, לורה לייני, סטיב קוגן ורבקה הול) ומגיש דרמה פסיכולוגית דחוסה ומלאת הפתעות על מעמד, משפחה ואחריות אישית.

* "הקו" – מותחן פשע קצבי ומהנה המתרחש באזור הגבול נעדר החוק טרם הצטרפות סלובקיה לאיחוד האירופאי ב-2007 המשלב הדים של "הסנדק", "הסופראנוס" ו"ממלכת החיות" עם מנה מבורכת של הומור שחור ועיצוב אמנותי מסוגנן.

* "קרל מרקס הצעיר" – דרמה תקופתית מרהיבה, מרתקת, מוקפדת ואינטליגנטית, על רקע ראשית ימי הקומוניזם.

* "הזרם האנושי" – מסמך דוקומנטרי השופך אור על משבר ההגירה העולמי והשלכותיו. הסרט צולם במהלך שנה אחת, ב– 23 מדינות והוא עוקב אחר שרשרת של סיפורים אנושיים מסביב לעולם – יצירה בהיקף חסר תקדים של האמן הסיני בעל השם העולמי איי וייוויי, שלוקחת את הצופים למסע ויזואלי עוצמתי.

* "תאגיד" – מותחן חכם, מדוד ומודרני שטובל במים הצוננים של שחיתות מוסרית ופשרה בכיכובם של: למברט וילסון, סטפן דה גרוט וסלין סאלט.

* "שירת העקרבים" – סרט יפה של אנופ סינג, עם נופי מדבר ופס-קול אתני, על אגדה שמספרת כי הכשת עקרב הבא מן המדבריות של מערב רג'אסטאן היא קטלנית, אלא אם נמצא הזמר שיכול לרפא את הנפגע בעזרת מזמור עתיק….

* "מסתור" – סרט הנעילה של הפסטיבל בכיכובו של ערן ריקליס על סוכנת מוסד הנשלחת למשימה – על פניו – קלה: לשמור במשך שבועיים על משתפת פעולה לבנונית בדירת מסתור בהמבורג. אלא שבעולמנו אין משימות קלות, בוודאי לא בעולם של המוסד.

צפייה מהנה ומושכלת !

8  2  3  5

9  1  4  6

7  11  12  13