רשת HBO ממשיכה להשקיע בכשרון מקומי !



אחרי ״הנערים״, רשת HBO ממשיכה להשקיע בכשרון מקומי !

 

ועכשיו: הישג נוסף לקולנוע הישראלי: ענקית הטלוויזיה HBO רכשה גם את זכויות השידור לסרטו של נמרוד אלדר, "היום שאחרי לכתי", ותשדר אותו למיליוני מנוייה במקביל לעלייתו למסכים בישראל.

 

סרטו של התסריטאי והבמאי הישראלי בכיכובם של: מנשה נוי וזוהר מידן, הוקרן בהקרנת בכורה עולמית בפסטיבל הקולנוע של ברלין בתחילת השנה, השתתף ביותר מ-30 פסטיבלים ברחבי העולם וזכה בפרסים ושבחים רבים.
הסוכנות היוקרתית, ״לוקסבוקס״ הצרפתית, רכשה את זכויות המכירה העולמיות, וכעת נודע כי רשת הכבלים והלוויין האמריקנית HBO רכשה את זכויות השידור של הסרט לערוציה באירופה. "היום שאחרי לכתי" יוקרן ברשת במקביל לעלייתו בישראל, כשמועד השידור הראשון יהיה בדיוק ביום הפרמיירה החגיגית בארץ, ה-9.2.2020 בסינמה סיטי בגלילות.

 

 

לירון אדרי, מנהלת ההפצה של חברת סרטי יונייטד קינג המפיצים את הסרט בישראל, מסרה: "לאחר שהסרט כבש את פסטיבלי הסרטים ברחבי העולם אני נרגשת מאוד ש'היום שאחרי לכתי' ייחשף גם למיליוני צופים בכל רחבי העולם דרך רשת HBO. זה הישג גדול ומרגש להפקת הסרט ולתעשיית הקולנוע הישראלי".

 

"היום שאחרי לכתי" עוקב אחר אב חד הורי בגיל העמידה (מנשה נוי) המתמודד עם רצונה של בתו המתבגרת (זוהר מידן) לשים קץ לחייה. על רקע נופי המדבר הקדום המקיף את ים המוות, לצד בולעני ענק ואדמה פצועה, עוברים השניים תהליך משותף של גילוי עצמי והדדי, המשיב אותם אחד אל השני ומחזיר אותם הביתה. עוד משתתפים בסרט: אלון נוימן, שרית וינו אלעד, מירי אלוני, שרון הכהן, קלאודיה דוליצ'י לרנר ואחרים.

 

שאפו !